Saturday, January 08, 2011

Nytt år nya möjligheter!

2011 är året som kommer att vara mitt år. jag känner mig så pepp på livet så det är inte sant!
Det här året kan bara inte misslyckas - känns det som iaf !
Nu finns det säkert tiotusen saker som kan gå fel det här året men det känns som att jag inte kommer att tillåta det!
Årets största utmaning är träning och viktminskning - men jag är så pepp på det så än så länge ser jag ljuset långt där borta. Sen hjälper det verkligen att ha mamma med på racet :)
Årets andra stora utmaning - sluta med sötsaker, jag och Fredrik ska inte äta nå sött på 2 månader. jag själv har satt upp ett mål att inte äta nått sött förrän eventuellt till sommarn. (men det är lite hemligt än, just nu siktar jag på 2 månader)
Årets tredje stora utmaning - Springa vårruset, jag har inte satt upp tid att klå, bar jag kommer runt Joggandes är jag supernöjd! Hoppas såklart jag kan få med mig några tappra som vill gå eller springa det också :) får se.

Första veckan utan socker har då gått jättefint, jag äter frukt och mandlar istället. Träningen har också kommit igång fint, powerwalk igår + lite joggande och styrketräning och skidåkning idag, inte en så lång runda men fullt tillräckligt för min otränade kropp.
Nu ska jag lägga upp träningsschema för närmaste tiden.

No comments:

Post a Comment