Saturday, January 15, 2011

Lördag

Veckan går fort då man har kul. Det har hänt en del sen sist.
Har bland annat varit i Umeå och hälsat på Emelie vi drog i väg på afrodans och jisses vilken träningsvärk jag haft.

En mindre kul grej är att Fredrik har haft magsjuka sen i torsdags men nu verkar han va på benen. är bara glad att jag slipper skiten.

30- idag så det blir nog ingen långprommis eller skidor idag. ska se om jag kan göra nå inneträning, cykla eller nå träningsprogram på tvn.

vägde mig imorse och vågen visade att jag gått ner 1,4 kg på en och en halv vecka. naaaajs!
får se om det stämmer när jag verkligen ska väga mig.

ihelgen ska jag verkligen testa min beslutsamhet med att sluta med sött. Mia på jobbet fyller år på måndag och jag har tagit på mig att baka något tills dess. Ska göra en mandel och chokladkaka som inte har så mycket socker i sig. Ska inte äta nått själv men kan bli svårt att inte smka på glasyren.

Nu ska jag gå och handla och sen träna.

No comments:

Post a Comment