Saturday, January 29, 2011

Lördag - sol i granöbygdn

Den här veckan har varit en slö vecka. har gått de promenader jag har satt upp som mål. men inte mer än så. Har mått illa och har mensvärk så det har varit en sämre vecka. men nästa vecka ska bli bättre. Har iaf lyckats hålla mig borta från socker så känner mig ändå nöjd över det.

Idag var vi ute på en härlig promenad i solen och blåsten. Hedvig fick gå lös och det gick jättebra. hon lyssnade även fast det fanns goda lukter i skogen.

Har beställt fröer i mängder! ska bli så kul! :) blommor, kryddor, sallad, ärtor och morötter blir det att odla i sommar! :D riktigt kul.

Viktnedgången går sakta men säkert, har tappat över två kilo allt som allt och jag är faktiskt glad över det. centimeterna i midja går bättre har tappat över 5 cm så det är kanon! :D

Imorgon hoppas jag på att vi kan fara till rusta och shoppa loss! men vi får se vad dagen har att erbjuda.

No comments:

Post a Comment