Sunday, July 25, 2010

V29

I veckan har det hänt grejer för mig och min träning. jag har fått en nytändning och med en himla sprutt. Har redan tränat fyra fem gånger i veckan. känns grymt bra ! igår cyklade jag drygt en mil, idag tränade jag konditionsträning "hiphopabs" och sprang i regnet drygt en km.
det känns bara så bra att jag är så peppad!

Har skrivit ut ett träningsschema för mig och Fredrik, ett motionsprotokoll för familjen där man skriver in vikt för varje vecka och kryssar i för vilka dagar man har tränat.

Samt påbörjat en träningsdagbok. där jag skrivit ner mål och morötter till mig själv när jag når vissa mål.

Jag hoppas det håller i sig. men det känns som att det kan göra det :) förmodligen kommer det att ta emot lite att börja jobba och sen ha energi nog att träna. men det går nog bra.

Nu är fredrik och Andreas ute å springer och Imorgon ska jag och Fredrik boxas. samt gå prom med Hedvig.

1 comment:

  1. Gött! Förhoppningsvis får du värsta endorfinkicken som det blir svårt att vara utan sen :D

    ReplyDelete