Monday, July 05, 2010

Måndag

Idag har jag och Hedvig varit ensam hemma. Fredrik har jobbat hela dagen. det blir så att han jobbar hela den här veckan. härligt med lite extra pengar!
Jag har kommit fram till att jag borde ta lite bilder på vår söta hund så vi ser hur mycket hon har växt. jag tycker man ser skillnad bara på någon vecka :)
Hon är för övrigt så duktig! Vi ska nog träna lite med henne ikväll, men små stunder idag har jag tränat lite lydnad med henne och hon tycker det är så himla roligt.

I helgen var vi i Sundet och hälsade på johan och jörgen. Hedvig var verkligen lycklig, hon fick två lekkamrater , Aisy och Goldy och de fick springa fritt hur mycket de ville. Oj vad hon lekte och sprang. Aisy älskar att hämta bollar som man kastar, hon är verkligen snabb. som en liten travhäst! Hedvig såg verkligen upp till henne. hon försökte hålla jämna steg med Aisy men det var ju helt omöjligt.
Hon fick iallafall beröm för att hon var så pass lugn trots all omställning och nya människor att träffa.
Sen är hon verkligen en stjärna i att gå i trappor :)
Nu ska jag ta lite bilder och sen börja med middagen

No comments:

Post a Comment