Sunday, June 27, 2010

Söndag lång som alltid

Idag fick jag sovmorron! Fredrik min ängel gick ut med Hedvig vid sju och lät mig sova till halv tio.
Men just när jag hade stigit upp fick vi reda på att Fredriks Farbror Pelle som var på besök hade fått en stroke! så vi har suttit på helspänn hela dagen känns det som.
Som tur var verkar det vara en lättare stroke. men vi får se hur det går.

På förmiddagen innan Jörgen kom på besök rullade jag köttbullar till lunch och sedan tog vi en skogstur med Hedvig. hon var så duktig!! Fredrik tränade även henne på lite lydnad inne och det gick också bra!
vi hoppas på att det håller i sig.

Nu ska vi ut på en kvällspromenad.
Vi ska verkligen försöka komma igång med träningen och försöka äta hälsosammare. sånt här får en verkligen att tänka två gånger innan man bakar den där kladdkakan.

No comments:

Post a Comment