Wednesday, June 09, 2010

Inte länge kvar

Snart är det dags. bara två veckor kvar nu!!! :D två veckor!
Sen står vi där och håller Inka i famnen, glada, nyblivna hundägare som just inser hur lite vi egentligen kan om att ta hand om en valp helt på egen hand. OJ VAD ROLIGT!!!! :D
jag längtar efter inka. att få träffa henne och krama henne och lära känna henne.
Inka vår nya familjemedlem.
Välkommen in till vårt liv.
känns nästan som en dröm just nu, men jag tänker på det varje dag. Och nu börjar det dra ihop sig, På riktigt!

3 comments:

  1. Hejsan!
    Såg din kommentar på Jossans blogg. Det är jag som ska ha Ingo i kullen, tänkte att det kunde vara kul att ha kontakt :)

    Du kan ju lägga till mig på facebook om du vill, Lotta Eriksson heter jag. Annars kan du ju adda mig på msn också (lottaeriksson90@hotmail.com)

    Kram Lotta

    ReplyDelete
  2. Ja, jättetråkigt verkligen! :( När ska ni hämta Inka? Vi ska hämta Ivana på söndag istället.
    Nej det är andra hunden, och 2:a eurasiern. Själv då?:)

    ReplyDelete
  3. Aha okej! Skulle också vilja flytta, till hus dådå :) Eller i alla fall så man hade en tomt! Vore härligt.. Om du har facebook får du gärna lägga till mig. Vore kul att hålla kontakten med "kullsyrran" liksom :D Josefin Andersson heter jag!

    ReplyDelete